Občas veci nefungujú tak, ako majú. Niekedy sa nedarí odoslať overovaciu fotku - s najväčšou pravdepodobnosťou je to aj tvoj prípad.
Ak sa ti správne nezobrazuje možnosť vytvoriť fotku, vyskúšaj to v inkognito/súkromnom okne tvojho prehliadača. Ak to nefunguje, skús urobiť overovaciu fotku v inom prehliadači. Vieme, že na viacerých zariadeniach Apple iPhone je problém s prístupom k webkamere z prehliadačov iných ako Safari, prípadne ho nie je možné vykonať na zariadeniach s iOS 10 a starším.
Ak overenie nefunguje ani v inom prehliadači či v inkognito okne, vyskúšaj sa overiť na inom telefóne, počítači, tablete či notebooku.
Uisti sa, že sa fotoaparát momentálne nepoužíva - napríklad netelefonuješ vo videohovore, nemáš spustený fotoaparát a pod.
Na niektorých telefónoch nie je možné pristupovať ku kamere, ak je spustená aplikácia, ktorá prekrýva obrazovku (najčastejšie bublina konverzácie z Facebook Messenger-u). Ak sa ti zobrazí výzva z prehliadača na povolenie fotoaparátu, no nedá sa kliknúť na "Povoliť", vyskúšaj zatvoriť bubliny konverzácie z Messengeru a skús to znova. Ak sa stále nedá kliknúť na "Povoliť", otvor a zatvor Messenger.
V prípade, že používaš na mobile prehliadač Google Chrome, skontroluj, či nemá stránka www.duhy.sk zablokovaný prístup k fotoaparátu:
Ďalšia možná príčina problémov na Android zariadeniach môže byť, že prehliadač nemá prístup k fotoaparátu. Otvor aplikáciu "Nastavenia", pokračuj do časti "Aplikácie". Nájdi svoj prehliadač, napr. Chrome, klikni naň, klikni na "Oprávnenia" alebo "Prístup" a povoľ prístup k fotoaparátu.
Ak sa ti stále nedarí zaslať overovaciu fotografiu, kontaktuj nás na info@duhy.sk.