Dúhy.sk Dúhy.sk
Máš účet? Prihlásiť sa

Problémy s overením

Občas veci nefungujú tak, ako majú. Niekedy sa nedarí odoslať overovaciu fotku - s najväčšou pravdepodobnosťou je to aj tvoj prípad.

Ak sa ti správne nezobrazuje možnosť vytvoriť fotku, vyskúšaj to v inkognito/súkromnom okne tvojho prehliadača. Ak to nefunguje, skús urobiť overovaciu fotku v inom prehliadači. Vieme, že na viacerých zariadeniach Apple iPhone je problém s prístupom k webkamere z prehliadačov iných ako Safari, prípadne ho nie je možné vykonať na zariadeniach s iOS 10 a starším.

Ak overenie nefunguje ani v inom prehliadači či v inkognito okne, vyskúšaj sa overiť na inom telefóne, počítači, tablete či notebooku.

Uisti sa, že sa fotoaparát momentálne nepoužíva - napríklad netelefonuješ vo videohovore, nemáš spustený fotoaparát a pod.

Na niektorých telefónoch nie je možné pristupovať ku kamere, ak je spustená aplikácia, ktorá prekrýva obrazovku (najčastejšie bublina konverzácie z Facebook Messenger-u). Ak sa ti zobrazí výzva z prehliadača na povolenie fotoaparátu, no nedá sa kliknúť na "Povoliť", vyskúšaj zatvoriť bubliny konverzácie z Messengeru a skús to znova. Ak sa stále nedá kliknúť na "Povoliť", otvor a zatvor Messenger.

V prípade, že používaš na mobile prehliadač Google Chrome, skontroluj, či nemá stránka www.duhy.sk zablokovaný prístup k fotoaparátu:

  1. V prehliadači Chrome ťukni v pravom hornom rohu na ikonu troch bodiek
  2. Z ponuky vyber Nastavenia/Settings
  3. Prejdi nižšie a vyber Nastavenia stránok/Nastavenie obsahu/Site settings/Content settings
  4. Otvor položku Fotoaparát/Camera
  5. Skontroluj, či sa v zozname zablokovaných nenachádza  www.duhy.sk. Ak sa tam táto položka nachádza, ťukni na ňu a stlač tlačidlo Obnoviť/Vyčistiť/Clear and reset.
  6. Vyskúšaj znova vytvorenie overovacej fotky.

Ďalšia možná príčina problémov na Android zariadeniach môže byť, že prehliadač nemá prístup k fotoaparátu. Otvor aplikáciu "Nastavenia", pokračuj do časti "Aplikácie". Nájdi svoj prehliadač, napr. Chrome, klikni naň, klikni na "Oprávnenia" alebo "Prístup" a povoľ prístup k fotoaparátu.

Ak sa ti stále nedarí zaslať overovaciu fotografiu, kontaktuj nás na info@duhy.sk.